ممنوعیت استفاده از آب معدنی در کیش موجب اعتراض شدید مردم آن شد

فواید آب معدنی چیست؟
منبع آب معدنی به مخازن و چشمه‌های زیرزمینی طبیعی برمی‌گردد و عاری از آلاینده‌ها یا مواد شیمیایی و صنعتی است و تامین آب از منابع طبیعی آن به معنای دور زدن قوانین ایمنی نیست که سازندگان آب بطری موظف به رعایت آن هستند.

آب معدنی در کیش یک نیاز ضروری می باشد.

بیایید از طریق مقاله زیر با مهم ترین فواید آب معدنی آشنا شویم:

فواید آب معدنی
علاوه بر این که آب معدنی برای بدن طراوت و آبرسانی است، دارای فواید بسیاری است که برای بدن شما مفید و تندرستی است.

1. حاوی مواد مغذی هستند.
فواید آب معدنی برای سلامتی این است که ممکن است به شما کمک کند برخی از نیازهای غذایی روزانه خود را به مواد مغذی مختلف برآورده کنید.

همچنین برای بدن شما مفید است زیرا از شما در برابر چندین بیماری محافظت می کند. آب معدنی می تواند راهی سالم برای دریافت برخی از این موارد باشد. مواد مغذی علاوه بر غذای روزانه شما.

آب معدنی در کیش

آب معدنی شامل موارد زیر است:

کلسیم
اهن.
فلوراید
منیزیم
پتاسیم
سدیم.
بی کربنات
فلز روی.

2. هضم غذا را تسهیل می کند.
یکی دیگر از فواید آب معدنی این است که می تواند عملکرد معده را بهبود بخشد.یک مطالعه نشان داد که آب معدنی حاوی بی کربنات است که می تواند به خنثی کردن ترشح اسید کمک کند که باعث تحریک ترشح هورمون های گوارشی می شود.

همین مطالعه نشان داد که آب معدنی حاوی سولفات و منیزیم به تسهیل عملکرد روده، کاهش یبوست و به طور کلی بهبود حرکات روده کمک می کند.

3. به کاهش فشار خون کمک می کند.
سطوح پایین منیزیم ممکن است به فشار خون بالا، نارسایی احتقانی قلب و شرایط پزشکی که باعث ضربان قلب نامنظم می‌شود کمک کند، بنابراین آب معدنی غنی از منیزیم ممکن است به کاهش خطر بیماری‌های قلبی عروقی کمک کند.

مطالعه ای که بر روی نمونه ای از هفتاد فرد بالغ با فشار خون بالا و سطوح پایین منیزیم انجام شد، نشان داد که نوشیدن یک لیتر آب معدنی در روز به کاهش فشار خون آنها کمک می کند.

4. استخوان ها را تقویت می کند.

یکی از فواید آب معدنی این است که حاوی کلسیم است که به تقویت استخوان کمک می کند.ورزش منظم و دسترسی به رژیم های غذایی غنی از کلسیم نیز به تقویت استخوان ها و جلوگیری از تحلیل استخوان کمک می کند.