کلاه گیس بچه گانه بلند موجب افزایش ناگهانی رشد موی کودکی در شیراز شد

آیا استفاده از کلاه گیس یا پروتز مو به موهای شما آسیب می رساند؟ ممکن است که به فکر خرید کلاه گیس یا پروتز مو باشید، اما شک و تردید در مورد اینکه آیا می توانید به موهای خود آسیب برسانید، شما را از این کار باز می دارد.

افسانه های زیادی در مورد کلاه گیس بچه گانه بلند و اکستنشن مو که باعث ریزش مو می شود وجود دارد.

به عنوان متخصص در محلول های مو، خواهیم گفت که این درست نیست. اگرچه باید توضیح دهیم که هنگام استفاده از پروتز مو یا لوکاس باید عواملی را در نظر گرفت.

به یاد داشته باشید که متخصصان ما به شما مشاوره می دهند و به هر سوالی که ممکن است در مورد نحوه استفاده از آنها و تأثیر آنها روی موهای شما داشته باشید پاسخ می دهند.

هنگام استفاده از کلاه گیس یا پروتز مو باید به چه نکاتی توجه کرد؟ بیایید با پروتز مو شروع کنیم، اگر چیزی که نیاز دارید یک سیستم یکپارچه سازی است.

کلاه گیس بچه گانه بلند

باید گیره های خاصی را نگه دارید. آنها فلزی هستند، اما دارای یک پد سیلیکونی هستند که وظیفه آن محافظت از مو است. برای جلوگیری از شکستن موها، بهتر است هنگام برداشتن پروتز، این کار را بسیار با احتیاط انجام دهید و از دادن رم خودداری کنید.

در مورد کلاه گیس، همه آنها با پارچه های تنفسی ساخته می شوند. این واقعیت مهمی است که باید بدانید، زیرا همانطور که پوست ما از طریق لباس عرق می کند، پوست سر نیز عرق می کند.

بنابراین باید بدانید که کلاه گیس به دلیل عدم تنفس موهای شما باعث ریزش مو نمی شود. وقتی موهای شما را برمی دارم متوجه می شوید که موهای طبیعی شما حجم ندارند، مات و عرق کرده اند، اما به محض اینکه آنها را بشویید، به حالت قبل برمی گردند.

مناطقی وجود دارد که پیچش مداوم کش های کلاه گیس رخ می دهد و به مرور زمان موهای این قسمت ها نیز کمی ضعیف می شود.