کشمش آفتابی 1401 در مراسم خواستگاری موجب بهم خوردن مراسم شد

ما توضیح خواهیم داد که کشمش حاوی چه موادی است و هنگام خرید آن باید به چه نکاتی توجه کنید.

کشمش آفتابی 1401 چیزی بیش از انگور خشک نیست. انگورها در زمان رسیدن برداشت می شوند و برای خشک شدن آویزان می شوند تا به سختی حاوی آب باشند.

انواع مختلفی وجود دارد، از سلطانی روشن گرفته تا مویز کوچک و تیره. می توانید در مقاله کشمش، سلطان، مویز: تفاوت ها و نکات خرید، تفاوت انواع کشمش را دریابید.

میوه های خشک مانند کشمش اغلب به عنوان میان وعده های سالم جایگزین شیرینی ها توصیه می شود. در بخش های بعدی خواهید آموخت که آیا کشمش واقعاً سالم است یا خیر.

آیا کشمش سالم است؟ اینها مواد تشکیل دهنده آنهاست.
خوردن کشمش با میوه ها یا سبزیجات حاوی ویتامین C برای جذب آهن بهترین است.

کشمش آفتابی 1401
خوردن کشمش با میوه ها یا سبزیجات حاوی ویتامین C برای جذب آهن بهترین است.
مانند تمام میوه های خشک، کشمش عمدتاً حاوی: شکر – 60 درصد کامل است. بنابراین، از قبل مشخص شده است که کشمش تنها تا زمانی سالم است که آن را در حد اعتدال مصرف کنید.

اما مزیت آن نسبت به سایر شیرینی ها این است که قند کشمش به سرعت وارد خون شما نمی شود زیرا کشمش حاوی مقدار زیادی فیبر (چهار تا پنج درصد) است.

یعنی: کشمش نسبت به سایر تنقلات شیرین بیشتر شما را سیر می کند و کمتر مستعد هوس خوردن می شوید.

مهمتر از همه، کشمش سالم است زیرا حاوی مواد معدنی و ویتامین های ارزشمندی است. نسبت این مواد مغذی به ویژه زیاد است:

ویتامین های B: ویتامین های B از B1 تا B12 در بدن ما غیرقابل جایگزین هستند، به خصوص برای فرآیندهای متابولیک متعدد.

کشمش حاوی چندین ویتامین B، به ویژه B1، B3، B5 و B6 است.
پتاسیم: این ماده معدنی به ویژه برای عضلات مهم است. کشمش حاوی 780 میلی گرم پتاسیم در هر 100 گرم است که حدود 20 درصد از مقدار توصیه شده روزانه است.