قاچاقچی شیره خرما در کرمان توسط نیرو های پلیس دست گیر شدن

خرما و شیره خرما در کرمان حاوی ویتامین‌های زیادی است که مهم‌ترین آن‌ها ویتامین‌های گروه B است که نقش مؤثری در بهبود سلامت و تقویت سیستم عصبی دارد، بنابراین نوشیدن شیره خرما منجر به موارد زیر می‌شود:

بهبود عملکرد شناختی.
بهبود کیفیت خواب و بیداری.
ظرفیت جذب و تمرکز را افزایش دهید.
به تسهیل زایمان طبیعی کمک کنید
اعتقاد بر این است که خرما انقباضات دیواره رحم را افزایش می دهد که اگر کمی قبل از موعد مقرر نوشیده شود، سهولت زایمان طبیعی را افزایش می دهد.

خرما همچنین بسیاری از مواد مغذی مهم برای رشد جنین را فراهم می کند، بنابراین نوشیدن شیره خرما در دوران بارداری هیچ ایرادی ندارد، اما در مقادیر متوسط.

شیره خرما در کرمان

ارتقاء سلامت دستگاه گوارش یکی از فواید شیره خرما این است که عملکرد دستگاه گوارش را تقویت می کند، زیرا خرما حاوی درصد بالایی از فیبر محلول است که در موارد زیر موثر است:

تسهیل اجابت مزاج که شیره خرما را به درمان خوبی برای یبوست تبدیل می کند.
دستگاه گوارش را از گازها خلاص کنید.
حمایت از باکتری های مفید در سیستم گوارش و بهبود عملکرد آنها.
به کاهش بیماری قلبی کمک کند
یکی از فواید شیره خرما این است که ممکن است به کاهش بیماری قلبی کمک کند. این به این دلیل است که کلسترول مضر را کاهش می دهد.

شیره خرما حاوی نسبت‌های خوبی از پتاسیم است که در بهبود سلامت رگ‌های خونی بسیار مهم است، بنابراین شیره خرما در کاهش سکته‌های مغزی و سکته‌های قلبی و مغزی نیز مؤثر است.

حفظ سلامت دندان ها و استخوان ها شیره خرما حاوی عناصر بسیار خوبی مانند: کلسیم، منیزیم، آهن و منگنز است که همگی از عناصر مهم برای تقویت استخوان ها و دندان ها هستند و برای به دست آوردن این فایده باید دائماً شیره خرما بنوشید.

پوست را سفت می کند و علائم پیری را به تاخیر می اندازد: خرما حاوی آنتی اکسیدان هایی است که بازسازی سلولی را افزایش داده و پیری را به تاخیر می اندازد.