شیره انگور در قم موجب بسته شدن مغازه های این شهر شد

شیره انگور در قم انواع مختلفی از مواد با اثرات مفید برای سلامتی را ارائه می دهد. شیره انگور قبلاً گزارش داده بودیم که مواد موجود در آب انگور قرمز می تواند حافظه را مختل کند (مقاله خبری آب میوه).

اما هنوز هم پتانسیل بسیار بیشتری در آب میوه قرمز وجود دارد. احتمالاً حاوی موادی است که ممکن است خطر بیماری قلبی و سرطان را کاهش دهد، از سیستم ایمنی بدن حمایت کرده و در برابر ویروس ها محافظت کند.

ما یک مرور کلی از نتایج احتمالی را مدیون دو دانشمند آمریکایی هستیم. تحت هدایت ماریا فرناندز از دانشگاه کانکتیکات، همه آنها مطالعاتی را در مورد اثرات انگور، شیره انگور ، دانه ها، پوست، پودر و عصاره ها انجام داده اند.

نتیجه یک بررسی جامع است که مستند می کند مواد تشکیل دهنده انگور بر روی کدام بیماری ها و به چه طریقی می توانند تأثیر داشته باشند.

اثرات متنوع انگور بر اساس اثر محافظتی سلولی و عملکرد فلاونوئیدها، گروهی از مواد گیاهی ثانویه است.

شیره انگور در قم

انگور آبی و بر این اساس همچنین شیره انگور تیره حاوی مواد شیمیایی گیاهی بیشتری نسبت به همتایان سبک خود است. بنابراین، در بیشتر مطالعات، تأثیر انگور آبی یا آب انگور تیره پیشی گرفته است.

این دو دانشمند آمریکایی با در نظر گرفتن مطالعات متعدد در مورد اثرات انگور، شیره انگور ، دانه های انگور، پوست، پودر و عصاره ها، بر روی مواردی که در انسان وزن شده اند تمرکز می کنند.

آنها همچنین از مطالعات کشت سلولی و حیوانی برای به دست آوردن درک بهتری از مکانیسم های تحریک استفاده کردند. در ملاحظات خود، ما بر مطالعات روی شیره انگور تمرکز می کنیم. (در اینجا می توانید مروری بر اثرات آب انگور پیدا کنید).

اثرات مواد تشکیل دهنده  شیره انگور در سال های اخیر به طور کامل مورد مطالعه قرار گرفته است. آنها می توانند یک اثر پیشگیرانه یا کمکی درمانی در مورد بیماری های بسیار متفاوت داشته باشند.

این که دقیقاً چگونه کار می کند و این نتایج چقدر قابل اعتماد هستند، توسط تیم جویس نیوز در هفته های آینده ارائه خواهد شد.