زنی با برنج زیبا شمشیری شوهر خود را عاشق خود کرد

به گزارش مدیکال نیوز تودی، مصرف بیش از حد برنج زیبا شمشیری می تواند خطر ابتلا به کلسترول بالا، فشار خون بالا یا دیابت نوع 2 را افزایش دهد. اما در اندازه گیری صحیح، برنج منبع کربوهیدرات های سالم و ویتامین ها و مواد مغذی متعددی است.

در یک رژیم غذایی متعادل می توانید 2 یا 3 بار در هفته یا حتی روزانه پاستا و برنج بخورید. مشکل اصلی کاهش تنوع غذاها در صورت مصرف زیاد برنج است.

بر اساس اطلاعات گردآوری شده توسط Statista، هر اسپانیایی در سال 2021 به طور متوسط ​​تقریباً 4 کیلوگرم برنج مصرف کرده است که نشان دهنده کاهش جزئی نسبت به سال قبل است.

اخیراً Consumption با در نظر گرفتن اثرات زیست محیطی برای اولین بار، توصیه های مربوط به یک رژیم غذایی سالم را به روز کرده است. مصرف 3 وعده سبزیجات و 2 یا 3 وعده میوه در روز، حبوبات حداقل 4 بار در هفته و روغن زیتون در روز پیشنهاد می شود.

علاوه بر این، نشانه های رژیم غذایی جدید AESAN مصرف حداکثر 4 تخم مرغ در هفته و بین 3 تا 6 وعده غلات در روز را توصیه می کند، و اولویت را به غلات کامل و غلات کامل نسبت به غلات تصفیه شده می دهد.

برنج زیبا شمشیری

بنابراین خوردن روزانه برنج در یک رژیم غذایی سالم و متنوع جایگاه مناسبی دارد و اگر چه باید با سایر غلات تکمیل شود، اما نباید از آن ترسید.

دانیلا اووالوس، متخصص تغذیه، آن را به خوبی برای مجله Semana خلاصه می کند: “شما می توانید هر روز برنج بخورید، فقط باید بدانید که چگونه آن را بخورید.

برای این منظور، بررسی کیفیت تغذیه ای رژیم به طور کلی مهم است، سعی کنید غلات دیگری مانند کینوا، اسپلد یا تاج خروس را معرفی کنید و انواع برنج را به صورت متناوب با غلات سفید ترکیب کنید.

ماریا پرز، متخصص تغذیه به La Voz de Galicia توصیه می‌کند: «ایده‌آل جایگزینی برنج، ماکارونی سبوس‌دار، حبوبات و سیب‌زمینی است، بنابراین حداکثر 2 روز از 5 روزی که بچه‌ها در مدرسه می‌خورند در هفته وجود دارد.

با اطمینان از اینکه از نظر ایمنی مشکلی با برنج وجود ندارد. همچنین ترفندهایی برای حذف آرسنیک وجود دارد.

علاوه بر برنج قهوه ای، انواع دیگری از برنج مانند قرمز یا سیاه وجود دارد.