جنسهای مختلف لباس زیر

ممکن است همیلتون و هار مانند اعضای محترم کلوپ Savile Row به نظر برسند، اما در واقع این برند به هنر درست کردن  لباس زیر نوزاد برای مردان به عدالتی که شایسته آن است اختصاص دارد. با تمرکز وسواسی روی پارچه، تناسب و طراحی، پیشنهاد برچسب تضمین می کند که لایه اول شما بسیار بیشتر از یک خرید وحشتناک صرف باشد.

هم اکنون خریداری کنید

لباس زیر مردانه – همیلتون و خرگوش
اعتبار تصویر: همیلتون و خرگوش
HANRO
اگر زندگی خود را صرف دریافت بسته های لباس زیر اضطراری از مادرتان در هر کریسمس کرده اید، وقت آن رسیده که خودتان را درمان کنید. مجموعه بوکسورها و شورت هانرو همگی لوکس، چاپ های محتاطانه و راحتی باورنکردنی هستند – به طور خلاصه، آنها از نظر علمی زیرشلواری کامل هستند.

هم اکنون خریداری کنید

لباس زیر مردانه – هانرو
راهنمای خرید لباس زیر مردانه: بهترین پارچه
سه چیز در صمیمی ترین لباس شما مهم است: راحتی، پشتیبانی و تنفس. برندهای لباس زیر مدت‌هاست که پنبه و پیراهن را که هر سه را ارائه می‌کنند، پیش‌فرض کرده‌اند. اما نوآوری در نساجی به انسان مدرن راه های جدیدی برای خنک و خشک نگه داشتن خود ارائه می دهد.

پنبه
یک کلاسیک قدیمی فرانسیس می گوید: «این یک الیاف درخشان برای لباس زیر است. “این به طور طبیعی تنفس، نرم و ضد حساسیت است.”

لباس زیر فانتزی
نرم و سبک وزن با کشش طبیعی است که آن را به گزینه ای عالی برای مردان در حال حرکت تبدیل می کند. تیم Sunspel توصیه می کند “اگر تعطیلات آخر هفته خود را به ورزش می گذرانید به جای آرامش، یک سبک کششی با محتوای الاستیک بالاتر برای پشتیبانی بیشتر انتخاب کنید.”

LYOCELL JERSEY
Hamilton & Hare این چرخش منحصر به فرد را روی پیراهن سنتی توسعه دادند. ما از نانوالیاف رنگ طبیعی استفاده می‌کنیم و آن را با پنبه ترکیب می‌کنیم تا حسی لوکس داشته باشیم – نانوالیاف میکروسکوپی صافی بی‌نظیر و همچنین جذب رطوبت را ارائه می‌دهند.

ابریشم
این یک انتخاب لباس زیر مردانه فانتزی کلاسیک است، اما ابریشم به سرعت از بازار لباس زیر ناپدید می شود. و دلیل خوبی دارد. فرانسیس می گوید: «اگرچه سبکی و تنفس باورنکردنی را ارائه می دهد، اما پارچه ظریفی است که از شستشو و سایش سود نمی برد و به راحتی آسیب می بیند.

  • منابع:
  1. THE STYLE-CONSCIOUS MAN’S GUIDE TO UNDERWEAR
  • تبلیغات:
  1. کشف کنسانتره انار در صندوق امانات بانک ملی!
  2. درمان زانو درد با خوردن آویشن امکان پذیر شد!
  3. قاتلی از عایق برای خفه کردن افراد استفاده می کرد!
  4. دستگاه بادکن جلوی مشکلات کلیوی را می گیرد