تخمه کدو امروز کودکی را از خفه شدن در استخر نجات داد

تخمه کدو امروز دانه‌های خوراکی است که مردم معمولاً آن‌ها را برای مصرف تفت می‌دهند. آنها یک عنصر رایج در غذاهای مکزیکی هستند و افراد اغلب آنها را به عنوان یک میان وعده مغذی می خورند.

مردم اغلب به دانه کدو تنبل به عنوان “pepitas” اشاره می کنند که در اسپانیایی به معنای “دانه کوچک کدو” است.

این ویژگی بخشی از مجموعه مقالاتی در مورد فواید غذاهای محبوب برای سلامتی است.

این مقاله به فواید احتمالی تخم کدو تنبل برای سلامتی، محتوای تغذیه‌ای آن‌ها، نحوه استفاده از آن در رژیم غذایی افراد و خطرات احتمالی آن‌ها برای سلامتی می‌پردازد.

دانه های کدو تنبل منبع مناسبی از چربی های سالم، منیزیم و سایر مواد مغذی هستند که سلامت قلب و استخوان را افزایش می دهند.

آنها همچنین سرشار از اسیدهای چرب غیر اشباع و آنتی اکسیدان هایی مانند سلنیوم و بتا کاروتن هستند.

تخمه کدو امروز

علاوه بر این، آنها منبع بالایی از آهن هستند. یک فنجان دانه کدو تنبل حاوی 9.52 میلی گرم آهن است که بخش قابل توجهی از 18 میلی گرم مقدار توصیه شده روزانه (RDA) منبع مورد اعتماد برای زنان قبل از یائسگی و 8 میلی گرم برای مردان و زنان یائسه است.

دانه کدو تنبل حاوی:

فلز روی
فسفر
منگنز
پروتئین
فیبر
تخمه کدو حاوی منیزیم است که برای تشکیل استخوان مهم است.

مصرف بالای منیزیم با منبع مطمئن تراکم استخوان بالاتر ارتباط دارد. علاوه بر این، سطوح پایین منیزیم خون با افزایش خطر پوکی استخوان در زنان یائسه ارتباط دارد.

یک وعده 1 اونس (اونس) دانه کدو تنبل حاوی 1.8 گرم (گرم) منبع معتبر فیبر است. این 6 درصد از مقدار توصیه شده روزانه است.

فواید رژیم غذایی سرشار از فیبر عبارتند از منبع مورد اعتماد:

کمک به حفظ وزن متوسط منبع مورداعتماد، زیرا فرد برای مدت طولانی تری بعد از غذا احساس سیری می کند
بهبود هضم
مدیریت قند خون
سیستم ایمنی بدن
دانه های کدو تنبل دارای محتوای بالایی از ویتامین E و سایر آنتی اکسیدان ها هستند.