استفاده از دفتر آسمان در کشورهای آسیایی اجباری شد

چه کتاب های روی کاغذ بخوانید یا نسخه های الکترونیکی را ترجیح دهید. در حالت اول، می‌توانید تمام نکات مهمی را که می‌خواهید دوباره به آن‌ها اشاره کنید، در دفتر آسمان بنویسید و خود کتاب را بدهید یا به کسانی که اکنون به آن نیاز بیشتری دارند بفروشید.

به این ترتیب فضایی را در کتاب آزاد خواهید کرد. قفسه برای ادبیات دیگر، و یک نسخه از کتاب مفید خواهد بود برای کسانی که چیز دیگری. در مورد دوم، “منافع” دفترچه یادداشت آشکارتر است.

اینگونه است که شما نسخه خود را از کتاب “نوشتن” می کنید، که شامل ایده ها و نقل قول هایی است که منحصراً برای شما مهم هستند. داشتن یک دفترچه که حاوی ایده های مفید مختلفی است که بارها و بارها به آنها مراجعه خواهید کرد بسیار خوب است.

علاوه بر کاربرد واضح، هنگامی که تمام مطالب مفید را از دروس مستقل یادداشت می کنید یا، به عنوان مثال، در یک مدرسه زبان، می توانید بریده های مختلف را در دفترچه یادداشت بچسبانید، نقاط تاکیدی را با رنگ برجسته کنید.

چنین تعاملی باعث جذابیت بیشتر می شود. یادگیری و کمک به نتایج سریعتر.

دفتر آسمان

در این بخش از استفاده از دفترچه یادداشت، منصفانه است که گزینه یادداشت برداری از سخنرانی ها در یک مدرسه یا دانشگاه را نسبت دهیم.

قول می دهم با یک دفترچه یادداشت زیبا این فعالیت برای شما خسته کننده نباشد. و اگر مدت زیادی است که دانشجو نبوده اید، دفترچه یادداشت می تواند به عنوان متولی سایر برنامه ها و دوره های آموزشی به شما خدمت کند.

چه کسی گفته است که عکس های چاپی امروز دیگر مرتبط نیستند؟ به نظر من، این یک راه عالی برای نوستالژی شدن است، ابتدا با انتخاب «همان» عکس‌هایی که برای چاپ خواهند رفت و سپس آن‌ها را در دستان خود نگه دارید.

می توانید به سادگی عکس های تمام شده را روی صفحات یک دفترچه یادداشت بچسبانید یا با چسباندن آنها روی صفحات، “گوشه های” کوچکی را از قبل ایجاد کنید و سپس عکس ها را در جیب های به دست آمده قرار دهید.