آب معدنی بخورید تا از سنگ کلیه در امان باشید

هدف این است که آب را همانطور که در آبخوان است بطری کنیم، تمام خصوصیات اصلی آن را حفظ کرده و به طور ایمن انتقال دهیم تا از هر گونه تغییری محافظت شود.

جمع آوری آب معدنی توسط چشمه های مطبوع انجام می شود. اگر در یک سفره زیرزمینی گرفته شود، می‌تواند مستقیماً از سطح یا چاه، مستقیماً از طریق گالری‌هایی با زهکش‌های افقی یا کاوشگرهای عمقی عمودی خارج شود.

در همه موارد از مواد دارای گواهی غذایی استفاده می شود که رایج ترین آنها فولاد ضد زنگ است.

آب به کارخانه بطری سازی هدایت می شود و همیشه از لوله های ساخته شده از مواد دارای گواهی مواد غذایی، عمدتاً فولاد ضد زنگ استفاده می شود.

در ورودی کارخانه، آب معدنی از فیلترها عبور می کند تا از حذف ذرات جامد کوچک در حالت تعلیق اطمینان حاصل شود. سپس در این مخازن ذخیره می شود تا بسته بندی آن بدون تماس آب با بیرون انجام شود.

ظروف تحت شست و شوی شدید و سپس آبکشی و شستشوی نهایی با خود آب معدنی قرار می گیرند. یک سیستم بازرسی الکترونیکی پیچیده و دقیق، هر گونه باقی مانده ای را که ممکن است در بطری باقی بماند.

آب معدنی

شناسایی می کند و از عبور آن به پرکننده جلوگیری می کند و آن را به ماشین لباسشویی باز می گرداند.

در مورد ظروف پلاستیکی، بطری در همان کارخانه تولید می شود و یک ظرف پلیمری کوچک به نام پریفرم را در قالبی می دمد که ظرف نهایی را در فشار و دمای بالا تشکیل می دهد.

PET سالهاست که ثابت کرده است که یکی از بهترین مواد برای تولید ظروف پلاستیکی است. در فرمت های PET، زیره آن پلی اتیلن خواهد بود. در مورد ظروف شیشه ای درپوش فلزی از نوع نخی می باشد.

پر کردن در اتاق به اصطلاح “Clean Room” انجام می شود، تنها نقطه ای که آب در یک محیط کاملاً آسپتیک قابل مشاهده است.

این فرآیند، و همچنین دربندی، برچسب‌گذاری و کدگذاری بطری، به‌طور خودکار روی خطوط، عموماً چند فرمت، انجام می‌شود که می‌تواند به سرعت 30000 بطری در ساعت برسد.

فرآیند بعدی بسته بندی محصول به طور کلی در جعبه مقوایی یا ظروف پلاستیکی دسته دار و کدگذاری مجدد آن برای تضمین قابلیت ردیابی آن است. این محصول بعداً پالت بندی شده و تا رسیدن به دست مصرف کننده نهایی توزیع می شود.